Posted on

De eerste keer

Ooh ik moet het jullie toch echt vertellen! Mijn eerste keer met Chris was zo super fijn. =) Ik hoorde van sommige mensen dat het pijn zou kunnen doen, maar dat deed het niet. Hij was de hele tijd zo lief voor me. Hij zei me dat ik niet iets moest doen wat ik niet wilde, en als dat zo was dat hij meteen zou stoppen. Maar dat wilde ik niet, het was allemaal zo fijn. We lagen dicht tegen elkaar op zijn bed, hij kuste me zacht op mijn mond en in mijn nek, en ging met zijn handen over mijn lichaam.. Hij kwam half op me liggen en kuste me in mijn nek naar beneden toe.. Ik kon helemaal niet meer nadenken, alles wat hij deed voelde zo goed en perfect. Hij deed de knoopjes van mijn blouse los en aaide zacht over mijn borsten. Hij liet zijn hand nog verder naar beneden glijden en trok mijn rokje zachtjes omhoog. Zijn vingers aaiden nu over mijn slipje terwijl hij mij zacht op mijn mond kuste. Ik wist dat het deze keer echt ging gebeuren en ik wilde het ook zo graag. Het was alsof ik in brand stond. Ik zei hem hoe graag ik hem wilde, dat het met hem perfect zou zijn. Hij glimlachte en zei me dat hij dan zijn best zou doen het zo fijn mogelijk te maken. Hij had mijn blouse en bh al uitgedaan en trok  nu ook mijn rokje en slipje naar beneden. Hij deed zelf ook zijn kleren uit en kwam weer bij me liggen. Hij liet zichzelf nu helemaal naar beneden zakken, kuste me op mijn borsten, buik en mijn poes. Hij likte zachtjes terwijl hij me met zijn ene hand streelde. Oh ik wilde hem zo graag in me voelen! Ik pakte zijn gezicht vast en hij keek me aan, maar ik kon geen woord uitbrengen. Hij kroop weer bovenop me, ik voelde zijn grote pik al tegen mij aan. “Wil je hem in je?”, fluisterde hij zacht. Ik kon alleen maar knikken. Hij spreidde mijn benen wat meer en duwde hem zachtjes naar binnen. Eerst deed het wat zeer, maar hij wachtte heel geduldig voor hij weer terug ging. Het voelde zo goed! Het was het allerbeste wat ik ooit heb meegemaakt. Onze lichaam versmolten tot een. Mijn eerste keer was zo fijn. Ik ben zo gek op Chris, ik hou echt van hem, en hij ook van mij.

Leave a Reply

