Posted on

Mijn Superdure schoenen

Oh my god ze zijn eindelijk binnen!! Mijn superdure schoenen.  Ik kan het zelf nog niet geloven, ik zit er gewoon de hele dag naar te kijken, jawel ik heb de allernieuwste Uggs! 😀
Zo zien mijn schatjes eruit: een mooie kleur, hoog, bont aan de zijkant, rond de enkel en aan de bovenkant. Yepi:D, im the proud owner of the Sunburst Uggs. Ik heb ze via Fashionchick.NL besteld.

En dat allemaal dankzij m’n schatje C. Hij is echt de liefste, dit is al het zoveelste kado dat ik van hem krijg! If that aint love.  Ik had zelf nooit zulke dure schoenen kunnen betalen, dus ik ben echt blij. UGG

5 responses to “Mijn Superdure schoenen

  1. sytsevliege ⋅

    Waarom uggs?

  2. beauterham ⋅

    De naam zegt de algemene mening

  3. Pfffft….. jaloers? :p

  4. sophie ⋅

    Ik heb helemaal niets met Uggs, ze zijn erg leuk bij een ander maar niet bij mij hahah Ik zou er wel graag de pantoffeltjes van willen hebben…lijken me zo lekker warm!

Leave a Reply

