Posted on

Niemand is perfect

Hij is echt super aardig voor mij ik kan het bijna niet begrijpen dat iemand zoveel wil doen voor mij. Vooral de laatste tijd sinds het slecht bij mij thuis gaat. Ik sta nu echt bijna op het punt weg te lopen daar. Hij zal me met open armen ontvangen en me de liefde geven die ik nu mis.

Hij probeert me de laatste tijd al over te halen om bij hem te komen wonen maar we kennen elkaar pas.  Elke keer als ik nee zeg wordt hij boos en noemt hij mij ondankbaar.  Hij zet er steeds meer druk achter net of hij met een soort schema werkt.

Soms is hij gewoon heel erg achterdochtig en ongeduldig of juist heel nerveus. Zoals dat auto ritje laatst in zijn grote dodge. Maar ook laatst waar hij uit het niets heel geheimzinnige telefoontjes krijgt. Waarvan hij zegt dat die van een opdrachtgever zijn. Maar die horen je toch niet zo nerveus te maken?Soms vind ik het maar raar maar jah… Geen relatie is perfect toch?

One response to “Niemand is perfect

Leave a Reply

